Nobelmiddag på jobbet

Igår hade vi Nobelmiddag på jobbet.
Det var jätte kul och dom som hade fixat de hade gjort de superfint!

Jag som inte alls trodde jag skulle stanna speciellt länge blev lite besviken när klockan närmade sig 22 och jag var tvungen att hämta hunden.
Men men. Man ska ju gå när de är som roligast ;)


Jag hade lockat håret innan jag åkte. Och då var de jätte fint. Men efter 1 timma i bilen blev lockarna nästintill raka igen... De är värdelöst med glansigt och halt hår!

Eftersom de var Nobelmiddag hade vi såklart 3 rätters.
Till förrätt blev det rotfruktspaté. RIKTIGT GOTT!


Till varmrätt blev det klyftpotatis och sallad. Men för dom som käkar kyckling blev det nån kycklinggrej i nån ticka... nånting sås..
Dock tog jag inte kort på den då de flesta vet hur klyftpotatis ser ut ;) haha

Till efterrätt blev det hemmagjord glass med mint/chokladkross. Supergott!

Observera finporslinet ;)

Emellan alla mål och under maten blev det sång och spex. Senare blev det prisutdelning för Årets Nykomling, Årets Hökmossa och Årets Skogsmulla. Dom som tog hem dom priserna var självklara. Sofie, Jeanette och Irene :)
Senare på kvällen blev det charader och jag skratta så jag dog!

Sen var de dax för hemfärd med en avstickning in till Södertälje för att hämta hund. Då kan jag lova att det kändes att man varit upp sen 04.30.

Tack alla kollegor för en mycket trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0