Pysseldax

Åhh!
Hela kvällen eller iaf sen 21 ungefär har jag lidit av beslutsångest.
Anna ville gå ut. Jag ville ju också gå ut, men jag hade velat veta de lite tidigare... Efter många om o men så beslöt jag mej att vara hemma.

Pisstrött och inte gjort speciellt mycket tänkte jag gå och sova. Jo, jag hgar pratat med Anna i nästan 3 timmar. :)
Men som vanligt när Anders inte är hemma har jag pissvårt att somna innan han har ringt.

Så nu fick jag sån enorm lust att pyssla lite... Så jag hämtade ner mina pärlor och ståltråden i olika storlekar och ska nu pyssla. Vad vet jag inte. Men nåt blir de väl iaf...



Zina har nyss vaktat. Hon har sprungit runt och morrat. Vet inte på vad, men de va en bildörr som slogsigen för ett tag sen....

Kommentarer
Postat av: Micke

Se där, det där känner jag igen hemifrån också... Pysslande Förskollärare. :-)



sv:

Ja visst var det riktigt jobbigt att inte komma in? :-(

Är det en klassisk kvinnlig fetischism? Skor och väskor? :-)



Hoppas ni får detsamma. :-)

2010-12-19 @ 00:00:36
URL: http://loveliferock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0