Sjuk och firat Lilljul

Jag mår skit! Jag är precis dyngförkyld! Mitt ena öga rinner konstant, vilket har resulterat i att hela ögat är toksvullet och rött. De ser ut som att jag har fått en smocka.
Utan alvedon i kroppen är jag helt orkeslös och har feber. KUL enda dagen man har tagit semester!!

Jag har varit helt slut hela dagen. Jag som hade en heldel att göra. Jag gjorde 2 st tacopajer som skulle med till svägerskan. Jag la i några ingridienser taget och var sedan tvungen att gå och sätta mej en stund.

Vi åkte till svägerskan med familj. Där var det F U L L T Ö S!!! Massa människor överallt.
Jag hade med mej pajerna både dit och hem. Dom kom aldrig till användning... Jag hade med andra ord stått o plågat mej med dom helt i onödan... =/
Men men, nu finns de mat i frysen...

Det var iaf jätte kul att träffa den andra svägerskan som flytt till Norr... :)

Massa fina presenter fick vi också. Och goda ;)


Anders och Leo försöker sig på en såndär med olika färger som man ska få alla färgerna på samma sida.. Har tappat namnet på den nu...

Nu är jag helt slut. så nu kallar sängen. Måste ju orka med den riktiga julafton imorn.

Så jag tackar för mej!

Kommentarer
Postat av: neli

haha aw vilken gullig bild =)



ja mischa barton är riktigt vacker faktiskt =) hon är så himla söt i o.c!



aaw, god jul på dig också och sköt om dig =)

kramar ♥

2010-12-23 @ 23:17:51
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Linda - En Vimsig Mamma

ajdå stackare =( krya på dig nu!

God Jul!kram

2010-12-24 @ 00:00:46
URL: http://holen666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0