Fiskbullar- Underskattat!

Jag måste nog säga att fiskbullar är fruktansvärt underskattat!
Jag har aldrig gillat de speciellt mycket.. Inte ens som barn, vad jag kan komma ihåg.. Jag har alltid kallat de för slembullar och inte riktigt klarat av konsistensen...

Men för några år sen när jag var barnvakt, skulle jag fixa lunch, och då var det just fiskbullar. Jag hade inget val, utan fick själv äta dom... Jag fasade... MEN.. Jag gillade de..
Faktum var att de faktiskt var riktigt gott!

Idag åt vi fiskbullar här hemma. Och fyy farao vad gott det va!! Så imorn i matlådan kommer de ligga fiskbullar.. :D
Jag tycker att det verkligen är underskattat. Fler fiskbullar åt folket!


Visst att det kanske inte ser så inbjudande ut, men med kokt potatis o lite smör.... Mumma!


Gillar du fiskbullar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0