jaa juste!! Blogg, snabba cash och Romme

jag har ju en blogg... En blogg som vill bli uppdaterad, och för hoppningsvis nån läsare kvar...???? Har ja de skulle ja bli ypperligt tacksam för en liten kommentar.. Anonym eller ej soelar ingen roll... Men klart jag blir glad om de e nån som lämnar en bloggadress, så ja kan titta in och lämna tillbaka en kommentare :D

SÅå mycket har inte alls hänt.... Faktum är att det inte hänt nåt alls...

Vi har varit på bio... Vi såg Snabba cash... Den va inte alls bra... Den va seg, och Kinnaman va ju inte het för 5 öre... Jag blev faktiskt grymt besviken på filmen... Mest för att den va så seg...
och då har jag INTE läst boken...

Vi va på Heron, där träffade jag Alvin och gänget... Tror ja iaf att de va... hahaha, men vi bara surra en kort stund, för sen va de dagoch gå längre fram i kön...

Så kan de va...

Jag, Anders, Johanna, och Jonas ((vi som va på bion)) bestämde även att vi ska dra till Romme den 20de... De ska bli grymt kul... Jag ahr inte åkt skidor på 100 år.. Men de e ju som o cykla, har man en gång lärt sig de så kan man de alltid....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0