OS -25 och stackars djur!

Mysigt med OS måste jag nog säga! De e ju inte varje dag man kan kolla på hockey så här på morgonkvisten.. Spännande. Och Sverige leder.. 1-0. Härligt!

En sak som är mindre härligt en dag som denna är att det är galet kallt ute!

Detr här visade termometern för 20 minuter sen..
Är det inte galet vad vädret härjar iår!

Jag gillar vinten. Faktum är att jag älskar snö och kyla. Men nu tycker jag att det räcker.. Hade det varit så atyt jag inte haft körkort hade jag inte brytt mej. Då hade jag bara tyckt det är kul. Visst hade jag säkerligen svurit över att tågen är inställda och bussarna är försenade. Men jag hade ändå tyckt det va kul.

Nu tänker jag mest på de stackars djuren som finns ute i naturen.. Vi gör vårt bästa för att se till så fåglarna får mat. Men de andra djuren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0