Årets migrän- check √


Idag har jag haft världens migrän. De va bland de värsta jag varit med om.
 Spytt som en gris och bara yrat under täcket i mörkret.
Usch inte ens min värsta fiende önskar jag denna smärta.

Nu är de mest en luddig huvudvärk som återstår. Men de känns nästan som migränen kommer komma tillbaka...

Stackars Zina har bara fått varit ute på tomten och gjort sina behov. Men nu tog vi oss faktiskt en promenad...

Igår em började huvudvärken. Men ja trodde den skulle försvinna när jag sov. Men icke.
Imorse när jag vaknade va den kvar där.
Mer brydde jag mej inte. Jag gick ner och sminkade mej och klädde på mig. Sen gick ut med Zina och då började jag må skit illa. Men ja tänkte att de va för att ja kanske va hungrig.
När ja kom in gjorde jag ordning frukost men mådde mer och mer illa. Huvudvärken blev bara värre.
Jag åt en halv macka och drack en halv koppkaffe. La mig ner i soffan en stund och sen sprang jag och spydde.

Kände hur fruktansvärt pinsamt de skulle bli och behöva ringa och sjukanmäla sig efter så kort tid. Men vad skulle jag göra?
Jag ringde. Ingen svara. Jag ringde igen och då svarade A. Ja berättade läget.
Sen la jag mig och sov. På mina migräntabletter + alvedon.

Nu känner jag mig fruktansvärt tom. Men när älsk kommer hem så ska vi äta fiskgratäng.

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha, japp, hon kom dagen efter och hämtade allt ;)

2010-01-15 @ 17:47:06
URL: http://fotosessa.blogg.se/
Postat av: Bintan

Jag bara älskar bilden på din header! Grym! :-)

2010-01-16 @ 18:26:27
URL: http://bintan.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0