Nyrensad klädkammare! Underbart!

Idag har vi hållt på och fixat här hemma.. Jag har tagit reda på all tvätt nere i tvättstugan... Och då va de inte lite kläder... Nää de va hur mycket som helst där...
De e väl nackdelen med att bo i hus och ha en enorm tvättstuga.. Att tvätten blir liggandes iställef för inlagd i klädkammaren..
När jag höll på och lägga in mina kläder kom jag på att "Fan inget får ju plats" Så jag rensade ur mina kläder. Slängde en del och la även ut en heldel på tradera...
Bla en Sexy By Sweden tracksuit, länk till den här


Så nu e de toppenfint där.. :D Och de bästa är ju att jag ser vad jag har!

Anders har kapat iordning björkved, så vi har till kaminen i köket.. Han har även satt upp vårat finfina drapperi innanför ytterdörren. Så nu drar de inte lika mycket därifrån :)



De köpte vi igår på rean på hemtex... Vi köpte även nya sängklader och lakan =)

Igår va vi på kalas hos Kenta och Åsa. Kenta fyllde år i tisdags men bjöd på smörgåstårta igår. SÅ vi åkte till plantagen och köpte blommor.
Till mej själv köpte jag 3 buketter med liljor. Jag älskar liljor! Dom luktar så otorligt gott och är gudomligt vackra!

2 buketer är samanslagna och ska stå i köket. Den lilla buketten ska få sin plats i sovrummet. Jag tycker det är vardasglyx och ha en färsk bukett i sovrummet... Nåt man borde kosta på sig lite oftare!

ANnars har helgen varit toppen!
Igår käkade vi bakad potatis, med skagen och vitlöksbröd och sallad. Vi satt och käkade nästan i 1 timme!! Jeez.
Vi kollade även på Robinson och drack varsin öl :)

Nu ska jag böra med maten.. Vi ska käka lasange :D


Kommentarer
Postat av: hanna

hihi.. jag har budat på din dress =) puss

2010-01-17 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0