Rubrik saknas typ


Så där! Nu e de nytt år och jag har redan hunnit fylla år.. Som alla andra år vid den här tidpunkten...

Faan ja måste nog fylla år på den absolut sämsta dagen ever! Vem vill fira mej 1/1??

Denna bild är tagen på kvällen, och se så sliten man är ändå! ;)

Vårat nyår va härjat! Jeez va kul jag hade!!
Trots att vi bara blev 6 st, hade ja svinkul! De va jag, Anders, A-K, Andreas, Björn och Botte.

Jag, Anders och Björn härjade till 7.30 på morgonkvisten.. :D Oansvarit av mej :P Som skulle få gäster dagen efter... haha..

Imorn ska man börja jobba då... Jag har en aning ångest! Men inte för o börja jobba, för de tycker ja ska bli superkul! Men för att jag ska ut och köra bil... De känns inte alls kul.. Motorvägen spelar mej ingen roll, men vägen till motorvägen.. Den e kurvig, snöig, isig och hal =/

Hade ni kul på nyår?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0