Undrabara hem!

Idag har jag städat. Nu känns de riktigt skönt och fräscht!
Jag va även ute på en långpromenad med Zina.. Vi va ute i 1 timme, sen började hon krampa med tassarna.. Stackars liten..
Hon va iaf hur duktig som helst! Vi mötte den där golden som hon morrade på igår, men idag titta hon bara lite på den och sen titta hon på mig, och jag belöna henne =)
Hon gick fin hela vägen och de va faktiskt riktigt kul och gå med henne.
Vi gick mot Guldsmedsmora. EN väg jag aldrig har gått förut. Men de kommer de bli ändring på för fy så fint de va där. Jämnsmed vattnet, som nu va is,och solen som lös..
Hade jag inte haft återvinningen med mej när jag gick hade jag nog tagit med kameran...

Nu sitter jag i soffan och myser...

Med en bra bok, tända ljus och te!

Lovley!

Zina och Doris har lite svartsjukedrama... Jag tror dom tävlar om vem som kan komma närmast mig, och får mest närhet...



Jag pratade nyss med Johanna. Vi prata om o kanske dra på bio imorn... Vi får väl se vad våra gubbar säger... =) Men de skulle va supermysigt!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Blev det bio??

Hoppas iaf att bacillerna är borta nu.

Kram

2010-02-01 @ 22:18:46
URL: http://evonns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0