En kväll på sjön och BAMSE gäddan :D

Fy så trist. Nu har Natalie åkt tillbaka till Södertälje... Skittrist tycker jag att det är!
Det har varit toppen att ha henne här halva dagen igår och hela dagen idag. Vi har solat, badat och varit ute med Zina.
Idag har vi dessutom varit över hos grannen och plockar 4 liter hallon :D
Götta!

Nu sitter jag och funderar på vad man ska göra med dom. Kanske en paj?
Anders vill ha sån-där-god-tårta-som-vi-inte-vet-namnet-på.

Vi får se vad de blir :D

Igår kväll var vi iväg med båten och fiska.


Jag fick både första och största fisken. Men den lilla abborren som va den första fick växa på sig till nästa år.
Sen blev det inge mer fisk. Eller jo, Anders fick en liten gädda. Men den släppte vid kanten.

På väg tillbaka så stannade vi där jag fick abborren. De tog inte långtid förrän jag hade napp... De va då de va den STORA gäddan.

Bilden ska egentligen roteras, men jag orkade inte....

Anders fick kämpa upp den, då lilla jag antagligen skulle åka i sjön eller dra så gäddfan skulle få med sig mitt bästa drag.





För en stund sedan så ringde pappa ♥ Han och några andra från GW klubben va ute och åkte. Han sa att dom alldeles snart åkte förbi oss. Så jag gick såklart ner och vinkade till dom när dom kom farandes på sina mastodonta motorcyklar :D
Jag blev som ett barn när pappa åkte förbi och vinkade av bara faaan :D
Åhh jag älskar min pappa! Och min mamma med såklart ♥

Pappa sa att han kanske kommer förbi här en sväng imorn. Det hoppas jag att han gör!

Nu ska jag kolla runt i cybervärlden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0