Hade ju hoppats på regn

Idag när jag vaknade hade jag hoppats på regn... Massa regn!
Enligt vädret på min iphone ska de regna idag och fram till söndag....
Men hallå? Vart e regnet? Jag som abslout inte har nån lust att ligga och sola idag... Jag har lixom ingen ork till de...
Jag hade ju planer att jaga dammtussar, hårbollar och döda djur med dammsugaren. Men nu e ju de för varmt.
Istället sitter jag här. I soffan. Inne. Och väntar på att min pappa ska komma hit och hälsa på :D
Han skulle komma vid 13 tiden. Mamma och pappas granne skulle också åka med.

Så nu har jag bakat. Massa goda grejor...

Näää jag ljög. Jag har inte bakat massa goda grejor. Faktum är att jag inte ens har tagit fram bullar från frysen ännu.... Men snart.
Snart har jag gjort det.

Jag sitter och överväger om jag ska orka dammsuga... Det skulle ju behövas... Meeeen...
Jo, jag gör nog det... Jag kan ju ta ett break mellan alla våningar och hoppa i poolen....
Aa nu har jag bestämt mej. Jag ska dammsuga. NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0