Koppel, zinkbalja, potta och Sexy By Sweden!

Imorse gick jag upp. Hoppade in i duschen direkt, sen gick jag upp till övewrvåningen och klädde på mig.
Väckte Älsk som fortfarande låg och sov ((!!!!!))
Han duschade och gick ut med Zina.
Jag käkade frukost ((!!!!))

Sen ringde mobilen. De va jessica som ringde. Hon sa att hon och Erica var på väg till loppisen där borta ((viftar med handen för att förklara vart, då jag inte vet vad den heter))
Hon sa att dom skulle komma förbi här.

Jippie vråalde jag när vi lagt på och kände vilken energikick jag fick.

Dom va på "loppisturné". Dom hade varit på loppisen på Muskö som tydligen ska vara asbra.
Hon sa att hon köpt en sak till mej som jag skulle bli jätte glad för.
Jag är ju så galet nyfiken. Ringde mamma och berätta att hon skulle komma och att hon köpt en present till mej. Det visste hon. Men ville inte säga vad de var. Jag sa att hon kunde ju viska vad det var. Men icke.



Jag och Anders åkte till Gnesta. Tog ut pengar och lalla runt lite på loppisen där, för att sedan åka till granngården. Jag skulle köpa kattsand. Dom hade rea där, så jag köpte några koppel och 1 halsband till Zina.
Kopplena kostade bara 20 kr st!!
För nån månad sen köpte jag ett likadant fast rött för 129 tror jag de va...



Zina passar ju så otroligt bra i rosa... Dessutom gillar ju hennes matte de ;)


Kopplet som bara är ett handtag. Ska testa om jag gillar de... Antagligen inte.. Och ett halsband..

Efter Gnesta åkte vi till loppisen där borta och mötte upp syster och Erica. De va tydligen auktion i Taxinge kyrka så vi svängde förbi där. Men de fanns inget där.
Jessica kom på att hon hade glömt 2 tavlor på loppisen som hon hade ställt i ett stånd för att hämta när dom skulle åka. Så de blev till att åka tillbaka. Då tog jag och Anders oss ett varv och kollade lite :D Men jag köpte ingenting!


Sen åkte vi hem till oss och fikade...
Jag fick min present. En underbar zinkbalja! Precis sån jag ville ha!!


Jag fick även en finfin potta!


Hon är bäst! Min syster! ♥


Nu har våra gäster åkt hem.
Jag och Anders har tagit en varsin soffa och slappar i. Jag njuter till fullo i min mysiga Sexy By Sweden tracksuit ;)

Kommentarer
Postat av: Filuran

Hmmm, funderar på att åka till Laxne och hälsa på... Du har ju bassäng och allt... Funderar vidare... ;)

2010-07-24 @ 20:25:13
URL: http://filuran.sofis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0