Om 45 minuter slutar min favorit! :)

Nu har mitt främmande åkt... Skittrist :(
Jag har hållt på lite med uppfarten.. Men de är så galet tungt... Jag tar lite i taget...

Jag har även tvättat en maskin... Ska om en lite stund börja med maten.. Spagetti och köttfärssås står på menyn idag..
Om 45 minuter slutar min favorit. Men som vanligt när han jobbar själv kommer de bli förseningar... Han kommer inte vara hemma förrän vid 18 tiden.
Om de blir lite svalare ska jag lura med han runt sjön. Om jag själv orkar villsäga :D

Jag, pappa och Janne tog en promenad ner till sjön och tillbaka. Jag visade stolt upp idyllen Laxne för dom :D

Nu ska jag ta nåt lättare och äta, då jag endast har ätit en bulle idag.
Pappa sa att jag måste äta mer, då jag bara blir smalare för varje gång han ser mej... Men det är svårt och äta när det är så varmt. Och det är tråkigt att äta när man e själv... :(

Kanske jag ska ta mej en bit annanas.... Får se...


Bästa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0