Vad ska man göra?

Det är inte alltid så kul att ha "semester".
Faktum är att det just nu är ganska tråkigt.

Jag är för aktiv för att kunna "njuta av lugnet". Jag vill ha fart och fläkt omkring mej. Men icke.
Här är det tystare än i kyrkan.
Bada kan jag inte heller göra då det är svinkallt i den. Endast 20 grader. Dessutom är den alldeles för smutsig.

Hålla på med uppfarten finns ju alltid. Men hur ska jag göra?

Städa kan jag inte heller göra, då de inte finns nåt att städa.
Jag har visserligen köpt färg till listerna nere i badrummet. Men de känns för varmt för att sitta nere i badrummet hela dagen.
Nu är dessutom dagen snart över.

Jag längtar tills min fina man kommer hem så jag kan gossa in mig i hans armar.

Zina är desstom låg. Hon har inte ätit nåt idag. Men skitit utav bara faan. Hon ligger mest och sover. Jag har fått i henne en tallrik med laktosfrifilmjölk utblandat med vatten.
När Älsk kommer hem ska vi ta tempen på henne och se om hon har feber. Har hon de blir de ett besök till veterinären...

Doris har varit ute och jagat fjärillar. Nu är hon helt slut och ligger utslagen på soffan :) Söt!

Snart ska jag börja med maten. Jag har redan kokat potatis som snart ska få bli stektpotatis..

Kul inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0