Väntar o väntar....

Först har jag väntat på att posten ska komma. Eller egentligen väntatde jag på att brevbäraren skulle komma så jag kunde prata med honom om rekomenterade breven vi väntar på..
Medans jag väntade på honom höll jag på med uppfarten.. Åh jag är så duktig! *klappar mej själv på axeln*

Nu väntar jag på att min mamma och pappa ska komma ♥
Dom har ju semester nu, och vad passar bättre än att stanna här en natt innan dom ska vidare.
Jag ska utmana både mamma och pappa på Skip-boo :D hihi
Fast de e egentligen fusk. Dom spelare de flera gånger om dan. Och jas´g spelar de nångång ibland när jag är hos dom..

Men men.. Tur i kärlek, otur i spel...

Nu ska jag äta min matlåda, om dom inte har kommit under tiden så går jag ut och fortsätter plocka äpplen... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0