Zina 1 år hos oss ♥

Idag, fast för 1 år sedan så åkte vi till sundsvall för att hämta våran lilla Zina.. Vi åkte även förbi Bettan i kramfors och hälsade på.
På vägen hem gjorde vi ett stopp i Uppsala för att min vän Hanna skulle få beundra våran nya familje medlem.



Med andra ord har Zina varit hos familjen Sjöberg i 1 år idag ♥

Jag ångrar inte en sekund att vi skaffade henne. Även fast de är ett tålamod som heter duga som gäller. Det har verkligen varit blod, svett och tårar.
Men jag älskar henne över allt annat!

Jag kommer ihåg när jag var liten och så gärna ville ha en hund. Mamma sa jämn: Tänk på att man måste gå ut med dom även när de regnar, snöar är storm och slask.
Eftersom jag jobbar på förskola är jag väl medveten om "Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder".

De blev ingen hund när jag var liten. Jag höll på med hästar och friidrott.

Idag är jag så glad att vi har skaffat Zina, även fast det fortfarande är blod, svett och tårar. Men utan henne hade vi aldrig fått så mycket motion och friskluft som nu.

Jag är glad att Zína är en del av Familjen Sjöberg!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Den ligger i Hökarängens centrum. det är en jätte liten matbutik men de säljer billiga saker! =)

2010-07-28 @ 18:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0