AKUT HJÄLP ÖNSKAS!

Nu vill jag ha hjälp!

Jag och älsk firar ju 1 år som gifta ♥ nästa helg. Men vi har absolut ingen aning vad vi ska göra.

Vi har kollat runt på olika spaer ((??? SÄger man så??))
Men det blir så galet dyrt. Och alla pengar vi får in vill ju vi spara då vi ska åka till Thailand nästa år.

Nu vill jag ha enkla budget tips vad man kan göra.
Alla förslag är välkomna!

Vi vill hålla oss så långt ifrån stockholm då Vickan och Daniel ska gifta sig och det kommer vara knäkat med folk..
Vi hade även tänkt göra våra Sorbing. Men de va också i stan, dessutom va de fullbokat. Så de sket sig ändå..

Jeeez, jag blir ju desperat. Hade man vetat att det kommer vara fint väder har vi en plan. Men de e ju inte säkert de är de... Nån som kan spå vad de är för väder nästa helg??

Nähää inte de...




Kommentarer
Postat av: Ullis

Gör något kul hemma eller googla :)

2010-06-09 @ 20:05:24
Postat av: Maria

åk bort och bo på hotell någonstanns

2010-06-09 @ 20:06:15
Postat av: Maria

åk bort och bo på hotell någonstanns

2010-06-09 @ 20:06:35
Postat av: sandra

Tro mej, jag har googlat....

2010-06-09 @ 20:06:52
URL: http://bitchens.blogg.se/
Postat av: Mickis

liveit.se..upplevelsetorget.se...levlivet.nu... kolla där.. finns massor att göra.

2010-06-09 @ 20:07:24
Postat av: Mickis

2010-06-09 @ 20:08:01
Postat av: Mona

Åk till Gävle, bo på hotell o gå o ät på Church Street Saloon, ett helt galet ställe, det är en hel västernstad inom fyra väggar, kyrkan fängelset, horhuset allt finns därinne. På kvällen dansar personalen can-can på bardisken. Inte det mest romantiska stället men ganska kul! :)

2010-06-09 @ 20:08:14
Postat av: Yvonne

Ullared =)

Om alla ska till Sthlm så borde de inte va nån lååång kö...

2010-06-09 @ 20:08:39
Postat av: Filuran

Sjävl åker jag till Åland med Birka Princess, där finns spa, barer och man kan boka en finare hytt.. Mat går att beställa till.. Dansa kan man göra och dessutom sjuka kareoke om man vill.. Och blir det fint väder är det garanterat fint ute till havs. Då kan man sitta på akterdäck och bara mysa med en drink i sin hand! :D

2010-06-10 @ 08:22:29
URL: http://filuran.sofis.se
Postat av: Glappkaft [meox.blogg.se]

Följa varandra via bloglovin? (fotoblogg)

Det leder till att båda får mer besökare :)

http://www.bloglovin.com/sv/blog/1302041/glappkaft/follow



Min fotoblogg: Http://meox.blogg.se

2010-06-10 @ 19:56:52
URL: http://meox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0