Bra midsommar ändå!

Igår va ja rätt butter för att vi inte hade nåt o göra.. Men efter ett tag bestämde vi oss för att åka o våldgäst Carola och Erik.
Ganska samtidigt som vi kom skulle deras gäster åka. Björn övergav oss också ganska snart. Men vi satt kvar. Jag va nykter och körde. Vi hade skåpis, där vi hade lagt in en madrass ifall att jag ville dricka. Men jag är glas att jag inte gjorde de. Jag mår såå mycket bättre än min man ;)
men de va riktigt mysigt! Vi satt där och prata. Medans dom andra värmde sig via alkohol gick jag och hämtade täcket som låg i bilen och bädda ner mej i det.
jag tror att täcke ska få bli min nästa grej o ha med sig. De va så mysigt o sitta under de och prata! :)

nu ska vi alldeles snart åka till Strängnäs. Vi ska storhandla.
jäkla väder då! Jag hade sett fram emot o lugga o glassa vid poolen hela dagen.. Men icke! Nu är visserligen solen på väg fram igen. Jag hoppas den kommer för att stanna!
ikväll blir de grillat! Jag ska ta igen gårdagens nykterhet :) jag är så galet sugen på min kalla smirre på burk! Även en o annan longdrink ska få slinka ner :)

nu ska jag klä på mig o göra mig klar för avfärden! Hoppas ni har haft en bra midsommar! Min blev bra trots allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0