Bränna pengar har vi gjort idag! Men ack så bra saker ;)

Så lägligt att just nu när jag ska betala räkningarna fungerar inte bankens sida....
Men vad gör de? För tillfället kan jag ju roa mej med att blogga :D

Idag har vi som sagt bränt massa massa pengar.... De känns underbart att köpa bra att ha grejor till hemmet... Vi har blandannat inpulshandlat en pool.. Japp, jag vet att vi redan har en stor sådan, men den här är en uppblåstbar bubbelpool för utomhusbruk såklart ;) Uppvärmd sådan! Inte att förglömma! :)

Den är nu ihopsatt och vi håller på med att fylla den.. :)




Den ser inte så vidare stor ut på bilden, men den rymmer 4 vuxna :D

Den köpte vi på plantagen...

En annan sak vi köpte var en ny gräsklippare... En självgående med uppsamlare.. Den hade massa mer effekter, men de kommer jag inte ihåg vad de va :)


Här är den, nästan monterad o klar :D
Räsermaskin :D Dcok hade vi inte klippt gräset på bra länge ((de påminnde nästan om en åker)) Så Anders fick tömma uppsamlaren flera gånger... Men ack så bra den va! Man slipper ju kratta efteråt :D

Sen har vi köpt massa andra grejor, så som grovbetong och ny häcksax... ((Hmm heter de så fast den går på batteri??)) Skit samma...
Och massa annat småplock :D

Det har varit våran första dag av semestern :D En alldeles underbar sådan dag!
Imorn blir de kanske till o förbättra brännan ;)

Kommentarer
Postat av: L

trevlig blogg du har...=)

2010-06-29 @ 06:10:01
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0