Dags att göra naglar!

Idag har vi varit o köpt massa kantsten. Skönt o ha de hemma så vi kan börja med våran uppfart.. Vi ska ju bredda den så vi kan stå med två bilar brevid varann :)
de kommer bli kalasbra!

jag funderar på om jag ska ta o gör naglar... De va ju ett tag sen jag hade de nu.. Visserligen e mina riktiga naglran rätt långa nu. Eller lagom iaf.
Nackdelen e ju att nu när jag har semester och håller på och fixar o trixar ute så e de ju lätt att dom kommer få av... :(
men de e ju så fint och fräsch! Äh jag tar nog och gör de...
jaa jag ska tamefasen ta o göra de nu... Hoppas bara att de går bra o knappa på iphonen :) men de e väl en vanesak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0