Diarré hund och shopping

Idag har jag inte gjort många knop alls här hemma... Jag har varit ute med Zina som har darre... Not so fun. Men hon är duktigt. Hon springer iväg till dörren när det är dax. Jag såklart efter. Ut och turboskita. Sen in igen.
Men jag tror att det är för att hon fick rätt mycket godis igår. Vilket hon inte brukar få....

Jag åkte iväg till Hedlandet en sväng också.. Mest för att jag är rätt less på att vara hemma nu..
Och hör o häpna så hittade jag absolut inga kläder alls som föll mej i smaken.. Men de blev en de grejor ändå..
Men så e de ju där.. Vissa gånger hittar man tokmycket och andra gånger hittar man ingenting..

Jag köpte ett par mjukisbyxor till mamma.. På begäran :)


En strandväska för 25 kr :)


Ett vanligt enkelt linne för 39 kr...


Billiga tvåler... Behövs när man har 3 toaletter :D


Ett täcke samt fleece filtar till Zina... Min vän Hanna har gett mej ett jätte bra tips som ja måste pröva :)

Filtarna, också dom till Zina..


Dock verkar hon gilla täcket som det är... Jag hade tänkt sy in täcket i filtarna så hon får en mysig säng :D
Nu ligger täcket i hennes BIA-bädd och där ligger hon och vilar sin dåliga mage :(


Ett bra att ha grillkitt, så även jag kan hjälpa till och grilla :)

Rosa såklart!


Jätte fina hissgardiner... Dock va dom för korta, så dom ska lämnas tillbaka eller så ska jag köpa ett par till o ha i sovrummet..


Så köpte jag ett gäng vaser... Jag har tittat på dom ett tag men tyckt "Äh va onödigt. Vad ska jag ha dom till?" Men nu när dom va nedsatta till 10 kr st så kunde jag bara inte låta bli :D
Den största fick stå ute i växthuset... Den har jag alla blompinnar i... DOm andra är utplacerade lite överallt i huset... Älsk kommer bli galen :D

De va allt jag köpte.... Men de gick ändå på 750 kr.... Jeeez, jag undrar vart de drog iväg....  :s

Men men... Så kan de va... Pengar är ju till för att spenderas :D

Nu väntar jag på att min man ska komma hem... Han har köpt med sig tårta :D Den e underbart god och jag bara längtar tills han kommer hem...
Då blir de till och grilla :) Så passande att jag har köpt mitt nya grillkitt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0