Fab middag ;)

Idag kom jag och A hem samtidigt. Han låg bakom mej hela vägen från läggesta :)

När vi kom hem satte vi oss på trappan och funderade på vad vi skulle göra. Jag kom fram till att jag skulle olja in utemöblerna, samt räcket på altan.
Sagt och gjort!

A skulle först kapa iordning björjveden. Men ångrade sig ganska snabbt när har insåg att han var tvungen och lägga tillbaka den efteråt. SÅ han gick till övervåningen och satte upp den andra markisen istället. Underbart!
Nu kanske man slipper vakna och upptäcka att man är död. Då det typ är 100 grader där inne på morgonen...


Klar med allt kom jag på att de visst inte blev nån middag. Men de grejade jag på ett kick! Det blev en väldigt fab middag....
Nämligen detta....


haha riskakor och en glass :D

Nu är Kenta, Björn och Botte på väg hit. Så jag tänkte stänga ner datan för ikväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0