Jag är sjuk :(

Usch! Det blev som jag förfarade....
Jag är sjuk... Jag har ont i kroppen, förkyld och ont i halsen... Inte alls kul!
Inatt vaknade jag 1000 gånger av att jag frös som en dåre. Efter 2 minuter svettades jag nästan ihjäl och så höll det på hela natten.
När jag vaknade så tänkte jag "Äh det går nog över under dagen, de e ju alltid värst på morgonen".
Så jag åkte massa mil till jobbet, men kollegorna såg på mej att jag inte mådde bra. Så efter lunch åkte jag hem.
Skit! :@

Men men, de kan inte hjälpas... Nu är det som det är...

Imorn ska Älsk iväg med jobbet på galej. Inne i stan.. ((När ja skriver stan menar ja såklart Stockholm))
Så de kommer bli en låååång dag för mej hemma helt solo.. Endast katten och hunden som mys sällskap..

Men de kan ju va mysigt de med. Jag är glad för Älsk skull att han ska iväg.

Vilket ruggit väder de e idag.... Visserligen 25 grader varmt, men de blåser ju. Dessutom mår ja ju piss, så de kanske vidrar till min kyla...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0