Jag har fått jobb!

En sten har lättat från mina axlar!

Varför? Jo, för att jag har fått jobb! Det känns underbart! På mitt gamla jobb. Imorn ska jag även till en annan förskola på anställningsintervju.. Jag ska se vad dom har att erbjuda ;) Känns toppen att "bara" vara barnskötare och få 2 samtal på samma dag. Eftertraktade jag! Love it!

Visserligen e de bara ett vikariat.. Men förmodligen minst 1 år :D

Det kommer blir till hösten. Eller höst och höst, för mej e de fortfarande sommar, men på höstterminen... 16 augusti för att vara exakt :D
Så då nu kan jag gå på semester på torsdag med gott samvete ;) UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Minna

ne ja vet jag hatade trädgårdsarbete när ja bodde hemma å nu lider jag för att ja inte kan hålla på så mycket med min trädgården med min mage. ja de e bara 10veckor kvar nu.:) grattis till jobbet förresten.:)

2010-06-22 @ 06:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0