Kvällens dopp

Fasen vad underbart! Nu har vi badat tunna i massor av timmar! Nu är iaf jag ännu mer peppad o skaffa en ;)
de va grymt underbart! Trots att man i direkt har en beach 2010 kropp ;) men spelar roll?! I bikini med underbara människor och musik får min iPhone funkade de utmärkt bra!
nu kollar dom andra på filmen medans jag bloggar :) social? Ja de tycker jag.. Alla ät ju tysta. Även jag, fast jag tittat ner i min lur ;)
funderar på gå o sova... Saknar min hund o katt jätte mycket nu..
sim man brukar säga; man saknar inte kon förrän båset är tomt.. Jonas och johanna hat sin supersöta hund hemma, vilket inte gör saknade mindre efter vår löpande Zina ;)
vet nu btw att jag verkligen avskyr när hon löper? De e inte de att det bara är äckligt, att hon luktar äckligt och att de blir fläckar i hela huset.. Nä de e att jag blir livrädd och promenera med henne då hanar har ett annat luktsinne ich tydligen tycker hon luktar gott. Det gör mej rädd. Även dom minsta fåren kan hoppa högt..
med de menar ja att ja skulle få panik om de kom en löd hund springade emot oss. Många säger att ja ska sparka sp hårt ja kan om de kommer en springand hund mot oss. Men jag skulle aldrig ha mage till o sparka en lösspringande hund...

jeeeez vad luddigt inlägg! Men vem bryr sig? Hahaha inte ha iaf!
nu tackar jag för mej och kastar in handduken!

Kommentarer
Postat av: Henningvilje

Very nice site. Well laid out.

2011-01-02 @ 19:52:01
URL: http://henningvilje.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0