Mamma och Pappa på visit ♥

Snart ska vi grilla :D
Götta! Idag har mamma och pappa varit här på visit. Det va underbart och träffa dom igen :D ♥

Jag och pappa åkte med MC:n till Gnesta för att hämta ett paket som jag vunnit på tradera :D De va länge sen jag åkte motorcykel och det va underbart!

Pappa har även satt högtalare och mick i hjälmen så man kan prata med varandra samtidigt :) De kändes väldigt lustigt. Men de va super kul.
Han berätta också att vi får låna hans andra mc, ((Transen)) i sommar när dom åker upp till stugan.. Hoppas bara A vill köra den... Han vill gärna inte låna andras saker... Men med lite övertalande från frugan kanske han går med på de... ;)
Pappa tyckte även att vi skulle åka på MC semester med dom. Blir de inte en vecka så kanske bara en helg :D

Nu ska jag tända grillen... A är nere och tänder brasan så vi får lite varmvatten...

Senare ska jag blogga om våran kryssning. Då blir de bildregn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0