Massa glass o Sparesa

Jag har nyss varit på promenad med Zina. Jag blir lika förvånad varje gång jag går själv med henne att hon går så himla fint!
När Älsk är med så vill hon gärna konstra, gå 80 meter framför och absolut inte lyssna.
Men när man går själv med henne går hon gärna lite bakom. Lyssnar bara man säger pip och konstrar endast med o få av sig haltin. Men de slutar hon med såfort man lockar med lite godis ;)
Hon drog inte ens när vi mötte en människa.. Hon bara tittade lite på henne, men inget mer. I vanliga fall brukor hon dra, och vilja fram o hälsa lite.



Efter att vi promenerat gick jag hem och lämnade henne, för att sedan gå ner igen till Lanthandeln.
Där köpte jag mjölk och ett gäng glassar till min underbara Älsk.



Nu ska jag kolla efter nåt vi kan göra den 19de, då vi varit gifta i 1 år... Vi skulle först göra sorbingen som vi fick av syster med familj i bröllopspresent. Men så kom vi på att de kommer vara galet mycket folk i stan den dagen då Victoria och Daniel aka Boxer-Robert ska gifta sig.. Och då vill vi hålla oss från Stockholm så mycket som möjligt...

Så nu ska jag kolla på nån sparesa.. :D
Nån som ha nåt tips??


Kommentarer
Postat av: Veronica

sv: Tack för kommentaren :)



Det blir nog en resa till Turkiet som det ser ut nu. En sista minuten kan man ju få riktigt billigt!



Var vill du åka i februari då??



Kram

2010-06-08 @ 14:11:05
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Postat av: Veronica

Gu va mysigt!



Vi hade oxå tänkt oss det men nu kom det lite saker emellan så har helt omöjligt att kunna ta semester i februari :(

2010-06-08 @ 14:49:10
URL: http://weronicaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0