Mitt kryddland och mina nyplanterade plantor! Love it!

Idag har jag planterat ut mina nästan sista tagetes... Dom hamnade i 3 stora krukor som hamnade i trappan till poolen.


De hade nog varit finare med 3 likadana krukor, men de får bli nästa år.. Nu tog jag vad jag hade :)
De kommer bli tokfint när de blomstrar gula och oranga blommor där!

Jag har även glömt och visa mitt kryddland... De blommar förfullt...

Gräslök, basilika, timjan, ruccola, dill, salvia ((som inte vill ta sig)) och gullök :D

Åhh de e så mysigt!
Jag älskar mitt liv! Jag skulle inte vilja byta med nån! Jag älskar min man, mitt hus, mina djur, mina vänner, min mamma, pappa syster och mina systersöner och allt annat som har med mej och mitt liv och göra! ♥

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Vad härligt att läsa hur trivs med ditt liv - Hoppas du får uppleva många fler dagar och år i den känslan!

2010-06-01 @ 21:49:09
Postat av: Sandra

Ja jag verkligen älskar mitt liv <3 så okomplicerat :D

2010-06-02 @ 20:53:47
URL: http://bitchens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0