När älsk kommer hem ska jag stå med byxorna i knävecket

Innan ja åkte iväg till Mariefred, så kliade de som fasen under skinkan... När jag tittade efter så sitter där en lite lite fästing.
Men jag når inte o ta bort den. Så när älsk kommer hem ska jag stå redo med pinsett och ha mina byxor vid knävecket :D
Jag får sig då en glad överraskning och mötas av den han älskar som till på köpet inte har några byxor på sig ;)

Wow en lyckad kväll kommer de nog bli ;)

Btw, så funderar jag på o lösenordsskydda min blogg. Trots att den är © skyddad. så hjälps de inte. Tycker inte de borde gå så långt med en anmälan... Men fortsätter de så.... Det är mina bilder och min text! Dessutom är de både olagligt och straffbart och ta text och bild som nån annan har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0