Pigg trots måndag?

Idag känner jag mej ovanligt pigg för att vara måndag... Jag tror att jag går på nån adrenalin på måndagar, då de egentligen är helt omöjligt att jag är så pigg som jag är.
Men de brukar ta efter ju längre in på dagen... Vid lunch brukar jag bli helt sänkt. Speciellt efter maten....

Det är är kanske min sista vecka på jobbet.... Ev slutar jag på torsdag... Egentligen slutar jag ju nästa onsdag. Men jag har önskat ledigt mån- ons... Men än är de inte klart om jag får de eller ej...

Less att det ska dröja på o få veta...


Åh :( Idag säljs min bil :( Papprerna skrivs på och A tog med sig nycklarna och vinterdäcken :(


Min älskade bil.... Observera att den INTE är röd. Den är lipstickred, vilket är mer åt de rosa hållet... ;) Precis like me ;)

Nu ska ja dricka upp kaffet, gå ut med Zina o sen åka till jobbet =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0