Sådär ja.. Kul kväll.. Ja kom hem, lite...

Sådär ja.. Kul kväll.. Ja kom hem, lite ledsen i ögat då min älskade bil nu är såld :'( Älsk hade startat grillen och jag va/ är svintrött. Vi grillade hamburgare och mitt i maten ringer kära Botte och frågar om vi har dragkrok och släpkärra. Hans 4-hjuling har nämligen gått sönder.. Drivremmen hade gått av.. Vi ringer runt för att få tag på ett släp. Utan resultat ringer vi tillslut macken i Mariefred. Där finns det ett som vi nu är på väg att hyra.. Sen bär de av till Södertälje för att lämna av åbäket och sen hem och packa för att fira bröllopsdagen imorn. :) Av en anledning har jag inte skrivit det i bloggen.. Men de ska ni snart få veta vad vi ska göra :) eller det kommer bli vad vi har gjort ;) jag längtar iaf! Nu har vi kommit till Mariefred.. Så nu ska ja stänga ner. NU HAR JAG HELG!!


Kommentarer
Postat av: Didrikagnete

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-21 @ 19:55:11
URL: http://didrikagnete.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0