Skumt samtal

Öhh snacka om skummis som nyss ringde mej... Han ringde från Anicimex, och ville bara berätta att jag kommer få en räkning från dom om 1 veck- 10 dar. Men att jag själv fick ta ställning om jag ville fortsätta betala den, då de tidigare va en gratis grej från Folksam...

Öhh ja märker väl när den kommer ner i brevlådan? Varför ringa o berätta en sån sak.

Sen avslutade han samtalet: - Nu vet du det. Tack för att du lyssnade.

Grejen va att han lät så skum. Han lät absolut inte som en telefonförsäljare.....

Nu ska jag bara kolla klart på Förkväll och sen t med hunden :)

Kommentarer
Postat av: Miccy

Det kanske var någon som drev med dig?

2010-06-08 @ 22:15:00
URL: http://miccy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0