Stackars tragiska människa!

Jag tycker så synd om tragiska människor som inte har något eget liv, utan måste bry sig om andras.
det kan inte vara lätt att inte ha ett eget liv.
jag tycker verkligen synd om dig! Och jag önskar dej ett gott liv och hoppas att du nån gång ska få dig ett eget så att du slipper bry dig om mitt liv.

puss i kram på dej stackars tragiska människa!!

för er som undrar så är detta inlägg till personen som kommenterat i inlägget under. Jag har dock ingen aning om vem det är då personen inte vågade skriva namn. Sorgligt men så är det..



Uppdaterat:
Kollade upp ipnr...
Från skatteverket... Hmm... Har dom inget o göra där så dom måste lämna "anonyma" kommentarer i bloggar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0