Zina har fått tid hos vetrinären

Nu har jag bokad tid för Zina hos vetrinären... Nästa fredag ska hon dit.. Hon ska då få lugnande och sedan ska dom klippa ner hennes klor och fila till dom. Ev kommer pulpan behövas brännas.. Usch!
Tur att älsk följer med... De finns ju en risk att jag är för känslig för sånt och börjar kanske gråta :D Ja sån är jag :D
De va som när jag va tvungen o åka in till Animalen med Doris förut. Då sövde dom ner henne och jag fick lämna henne där ett dygn. Men då började jag och gråta :( haha Men de va ju för att jag var tvungen och lämna henne i okända händer....

Jag hoppas hennes klor kommer bli bra efter de. Jag hoppas dessutom att dom inte nehöver bränna hennes pulpor.. Hon jag pratade med berättade avv klocrna blir väldigt känsliga efter en sådan behandling...


Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

2010-06-11 @ 11:20:09
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0