Halsfluss? Och mensvärk!!! Nån som vill byta?

Kul kul.. Sitter på vårdcentralen nu..
jag hade ju galet ont i kroppen igår, idag har jag bara ont inacken och lite ont i halsen..
efter att vi ätit mellis på jobbet, så sa jag att man känner min halsmandel så tydligt, då sa min kollega, men herregud!! Man ser den ju! Är du säker på att du inte har halsfluss?
nää klart ja inte e de.. Men så gick jag o kolla i spegeln, jag lös med ficklampa, o hela halsen va full med vita prickar.. Ja är nu ganska säker på att jag har halsfluss.. Även fast jag varken har feber eller mår speciellt dåligt.. Som de brukar vara med andra ord..
ja brukar aldrig bli dålig när ja får halsfluss.. Läkarna har sagt att förmodligen är de jag som smittar dom andra... Mohaha!!! Jag smittar som pesten :p

Kommentarer
Postat av: anna-karin

neeej inte bra din smittohärd ;)

2010-03-15 @ 22:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0