Irriterad på blogg.se

Jag blir galen på blogg.se.... Fasen jag som ALLTID varit super nöjd med dom... Nu börjar de ändra sig...
Först så fungerar de inte o blogga OCH lägga in bilder via en iphone.. Dom kommer inte skaffa en app för de heller. Hallå? Vet dom att nästan 90 % av alla bloggare äger idag en iphone. Stora bloggare som små bloggare..

En annan sak som jag irriterar mej ännu mer på är deras uppdatering av "Översikt". Jag undrar när ska man slippa se de gamla inläggskommentarerna på sin Översikt sida??


Nån som förstår vad jag menar??

Dom där gamla kommentarerna som jag redan har godkänt ligger fortfarande kvar som "Nya".

Såå nu har jag fått avreagera mej lite...
Annars tycker jag Karin och ni andra på blogg.se gör ett toppen jobb....

Kommentarer
Postat av: Birgermoa

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-01-26 @ 09:49:57
URL: http://birgermoa.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0