Jäkla läkare

Nu e jag måttligt irriterad..
Jag har inte hört nåt från min ögonläkare, så jag tog saken i egna händer och ringde dit..
Dock blev jag väldigt besviken.. Dom hade inte fått provsvaren fån när jag va nere i Lund. Och de va i oktober..
Hallå, de va ju ett bra tag sen.. Jaha? Jag bad om o få prata med min läkare, då fick jag till svar att hon har slutat och flyttat till London..
Jaså, de va ju kul.. så ni står jag på ruta 1 igen.. Hon ja prata med skulle kolla upp och sen höra av sig.. Nu ska ja tillbaka till barngruppen.

Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjejen

Hej!

Vad är det med ögonen dina?



Jadu, varför det just blev en Ninja är nog för att Kawasaki gör dom finaste hojarna när det gäller sporthojar! =)

Ska du ta mc-kort?

Kramar

2010-03-08 @ 13:27:32
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0