Ödet- Finns det? Jag tror ja träffade ödet idag...

När jag va inne på affären idag så pratatde jag med Hanna. Hon frågade hur de går för Zina nu och åka bil.

Bra svara jag stolt. Det är sällan och kräks nu :D As skönt.

På väg hem, i höjd med Läggesta hör jag hur hon kalvar..
Neeeeeeeej!!

Där fick jag för att jag va så stolt.. Så vi svängde in på parkeringen igen för att skaka av spyan på hennes bilfilt. Jag tog ut henne en stund så hon fick lufta sig lite.
Sen fortsatte vi resan hem..

Nu i efterhand tror jag de va ödet som gjorde att hon kräktes...
För när vi kommer upp för en backe mitt i en kurva så står de en älg där. Mitt på vägen. Den verkade inte alls ha bråttom iväg.
Jag tror de va en fjolårskalv.. Den verkade lite förvirrad och snurrig.. Nyfiken rackare.

Därav tror jag de va ödet, för hade hon inte kräkits så tror ja vi hade smällt med den....



Tror du på ödet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0