Solen skiner- och jag med den!

Är det inte konstigt vad lite sol  kan göra en på bra humör?

Jag har nyss varit ute med Zina på sin morgonpromenad, och ska snart åka till jobbet.. Ja måste åka lite tidigare än vad jag egentligen behöver, eftersom jag ska tanka och köpa ägg innan... Säljer dom ägg på statoil? Hmm de kanske dom inte gör.. Äsch, de återstår och se...

Den här bilden  togs straxt efter 7 imorse... Är de inte underbart?

Iaf nu när jag va ute, så visade termometern -2.. Men de va sol hela vägen så det va superskönt! Dock va de väldigt isigt på trotoaren... Men på vissa ställen såg man tillochmed asfalten! Jeez, de e väl ett gott tecken på att det snart är vår?

Enligt SMHI är de ju vår när det har varit plusgradet dygnet runt i 7 dagar/dygn i sträck... Jag trodde att de bara va 1 natt de behövde vara de :D Tänk så fel jag hade :D

Undrar hur nästa vinter kommer se ut... Kommer de komma lika mycket snö då? Jag tror inte det... Jag tror heller inte att sommaren kommer vara extremt varm heller... (endel tror att pga den kalla vintern kommer sommaren bli galet het)

Nu ska ja nog ta och gå på toa, gå ut med Zina i hundgården och sen ta och åka...

Jag måste komma ihåg och packa ner mina solglasögon!!

Kommentarer
Postat av: sanna

Orättvist, här ner är det jättegrått och mulet.. =(

2010-03-10 @ 10:35:32
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0