Tack för en trevlig eftermiddag :D

Jag är sååå galet trött! Det svider i mina ögon! Idag kommer blir en tidig kväll! De måste de bli...

På eftermiddagen idag har jag haft en underbar dag med Carola :) Vi skulle på loppis i Gnesta.. Dock va den fortfarande stängd...
Syrran, mamma o pappa åkte förbi där 27 februari, då va de också stängt..

Det stod iaf en lapp. "STÄNGT! ÖPPNAR I MARS" så stod de ett telefonnummer. Jag ringde. Han va där och höll på o städa och rensa. Han sa att Mars har 30 dagar... Men att han öppnar på fredag..

Jahapp.
Vi skulle in på Hemma. Men dom hade lunchstängd mellan 13-14 så då gick vi och fikade..

Sen gick vi tillbaka till Hemma.. Mysig liten typ inredningsbutik.. SVINDYR och väldigt lite saker..

Efter de blev de Granngården för hela slanten :D Där köptes kattsand och gotta till Zina :D

Sen åkte vi hem och fikade lite mer kaffe, och sen åkte Carola hem och jag gick med Zina på en promenad :D

Nu ska ja kolla in fejjan sen tänker ja njuta en stund av o göra absolut ingenting!




Kommentarer
Postat av: emma

sv; ja, det tror jag med! hoppas det i alla fall, haha är så himla less på vintern..

2010-03-17 @ 23:46:31
URL: http://emskaarlson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0