Vädret skrämmer skiten ur mej!

Det här vädret skrämmer skiten ur mej.. Speciellt nu när jag själv har körkort..
Jag undrar om det egentligen är någon som förstår vilken enorm power vädret har... Jeeez säger jag!
Igår när jag åkte hem från jobbet gick det sakta. Mycket sakta! Det var nämligen bara tjockt med is på hela motorvägen...

I fredags när ja åkte hem var det MASSOR med vatten som låg över hela motorvögen, och igår hade de frysit på rejält.
Jag var mer än livrädd!

Idag när ja kollar på LT hemsida så möts jag av detta..


Lastbilar som ligger över hela vägarna..  Det är då ja får en ahaa upplevelse för vad vädret verkligen kan ställa till med...
Det är ju inte så att jag tidigare har missat olyckor o sånt. Men de är efter jag tog körkortet som ja verkligen har öppnat mina vackra blå för dom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0