Åh ja måste köpa en klänning idag!

Fy att de ska få vara tillåtet att få vara så trött som jag är idag!
jag vill bara hem o sova! Men nej nej, egter jag har slutat jobba så ska jag ner på stan o härja runt. Jag har absolut ingen lust med det! Men men. Nästa helg så ska vi på bröllop i Vinåker o då måste man tydligen ha kläder på sig.. Och jag äger inga kläder :(
igår va de löning :) o den va inte fyskam måste jag säga!! Jag blev mer än nöjd! Dessutom kommer ja få en till lön nästa vecka då dom hade glömt o ge mej min semestererkättning :D hahaha happy happy!
jag ska även köpa mig en locktång. Undrar vad man ska ha för nån? Förslag?? Ja tror iaf de blir en 19mm.
Nu ska jag slappna av och njuta av min rast som snart e slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0