Fy satan så kallt!

Fyyy faan vad jag fryser!!

Vi har hållit på sen 8 imorse och haft samfällighetsstädning. Anders har klippt häckar och jag har krattat.. De tog verkligen aldrig slut.
Några fällde 4 stora träd, så nu skulle vi alla hjälpas åt och köra ner riset till brasan som dom har tänt. Men mitt i allt började de regna. Och jag som frös som en blådåre innan, började såklart frysa ännu mer.
Jag gav upp.

Min duktiga man e kvar där nere och håller på...

Nu när jag äntligen har fått upp värmen lite funderar jag på om jag ska ta mina regnkläder och gå ner och hjälpa till igen.. Men ja vette faan alltså...

Bara regnet och blåsten kunde avta så skulle de va så mycket trevligare!

Jag får se hur jag gör.. Nu börjar iaf mina händer övergå från rödfärg till normal... Mina tummar hade tillochmed domnat bort... =/

Kommentarer
Postat av: Anita

otur med vädret hade ni.

2010-05-10 @ 06:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0