Haha ja börjar nästa garva av min über ...

Haha ja börjar nästa garva av min über dåliga blogguppdatering :) men de gör ju inget.. Inte egentligen. De e ju min blogg :P Annars då? Jo ja åkte till Djurmagasinet efter jobbet, vi behövde en nu nosgrimma till Zina eftersom hennes slets av när Anders o hon mötte shäfern.. Som vanligt var dom riktigt otrevliga. Dom sa att Zina har bitit av den, o att den minsann inte kunde gå av då de va nylon, o de bogserar man faktiskt bilar med. Jag vägrade ge mej, då jag visste att jag hade rätt. ena tjejen, hon som va trevligast hämtade en ny grimma för att kolla vart den gått av. Då såg hon att jag hade rätt och dom började genast slicka röv. vilket jag hatar!! Ändå sponsrade jag dom med o köpa en ny grimma och en strypkedja... Men hua för otrevliga människor! Speciellt sånna som ska jobba med service.... men nu har jag o mannen återigen fått de bevisat: de spelar k gen roll hur länge man väntar med o gå in i en affär, dom verkar aldrig bli trevligare.. Nu ska vi ut med Zina o sen sova! ja hoppas på en hel nattssömn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0