Helgens shopping i bilder ;)

Åhh jag vill inte att denna underbara helg skulle ta slut. Men nu e den på väg och göra de =/
Vi har iaf haft toppenbra í Uppsala!

I Lördags åkte vi till Thuns. Jag shoppade en del och tänkte nu visa gårdagens fynd :D


En gul tunn tröja.

Och en rosa likadan... Färgerna är mer skarpa än vad som syns på bilderna...


Jeansleggins! Äntligen har ja hittat en modell som passar mina långa ben :D SÅ ja slog på stort o köpte 2 par.. Endast 99 kr/st :D


En snygg och luftig tunika..


Superbilliga leggins.. Endast 39 kr/ st


Tärningar till bilen..


En grymt snygg väska.. Jag, Hanna och Empan köpte likadana :D


Anders fick en tischa :)


En finfin sjal :)


Ett par vita tygskor.. Endast 79 kr :D


Tyngder man häner i duken.. Ja köpte ett par förut, men dom räckte inte, då duken ändå blåste av...
Även dammsugarkulor :D


Idag har vi varit på loppis :D

Jag shoppade 3 svintunga krukor..



Anders shoppade en marinettdocka :D

i form av Pinoccio :D hihi den ska få hängas upp i gästrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0