Snart helg :D

Sen jag kom på att man kan mmsa in på bloggen, så gör ja nästa inga vanliga datainlägg. Väldigt tråkigt av mej om jag får säga det själv...
Jag undrar om de är därför jag har förlorat en heldel besökare..

Idag har det varit Förskolans dag. Det har vi "firat" med gårdsstädning. Föräldrarna har haft med sig picnic..
Själv tyckte ja de bara va varmt. Dessutom ville jag bara hem til man, hund och katt. Men men..

Jag längtar till den 27de.. Då pengarna rullar in :D Jag kommer få pengar från olika ställen.. Från 5 ställen närmare bestämt. Underbart!
Dessutom längtar jag enormt mycket till skatten kommer tillbaka :D

Men heeey, vad händer? Ingen olja? De visade sig vara ryska bladlöss... Hmm... okej..

Snacka om att vi är fullbokade de närmaste helgena.. Jag tycker att det är jobbigt och planera saker så långt fram. Visserligen är det ju bara roliga saker vi ska göra, men ändå. O veta att man inte bara kan vara och ta de som de kommer är lite för mej en ovana...
Helgen som kommer ska vi till Uppsala! Äntligen! Jag längtar massor tills dess!
Helgen efter ska vi till Ösmo, då de är den klassiska Ösmo-Marknaden ;) Då blir de grill, öl och karaoke hemma hos mamma o pappa :D
Och helgen efter de är de bröllop i Vingåker :D


Nu ska jag faktiskt stänga av min dator och sen bara vara.. Måste ta reda på när jag börjar imorn.. Kommer lixom inte ihåg :s

Hoppas nu njuter av värmen! Det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0