Som en ny människa med kamphund.

Ja precis så som rubriken lyder så känner jag mig.. Det känns som jag har varit på värsta träningspasset. Men det har jag inte... Nopp.. Jag har nämligen varit och fått massage av min vän Lisa. Hin e grymt duktig!
Men nu efteråt känns det verkligen som jag har tagit ut mej ordentligt på ett träningspass. Jag är heeelt slut.

Jag måste boka in mej hos henne snart igen då jag har på tok för mycket knutar.. Man kan säga att min rygg består av 90 % knutor... Iaf under skuldrorna och upp mot nacken...
Stel som en fryst fiskpinne va jag också..
Men heey, ja kan röra min nacke igen, och det känns toppen!

Hon förberedde mig att jag kommer ha galet ont imorn.. Men optimist som jag här så tror jag inte de... ;) Vi får väl se imorn... :)

Hemma hos Lisa träffade jag även hennes Cesar. En ståtlig herre av rasen pitbull... Åh fy tänker säker ni, en kamphund... Jag som har väldans resoekt för dom va till en början lite reserverad, men sen mot slutet så tror jag nog att vi fann varandra :D
Nu tänker säkert ni, Men vadå? Du har ju en amstaff. De är ju ingen skillnad. JO det är det svarar jag då. Och orkar inte skirva mer om saken.

Cesar

Jag gillar ordet kamphund. Men bara i vissa sammanhang. Beror på vilka man pratar med de om. Som Hanna som vi va hos i Uppis i helgen, hon och förstår varandra när vi menar Ahh våra kamphundar ;) Men säger man de som jag gjorde igår, då skulle jag skojja till de lite med "Våra kamphundar". Men de togs helt fel. De blev ramaskri och jag fick försöka förklara mej.. Igen... Men jag har mej själv o skylla :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad skönt!!

2010-05-28 @ 05:54:04
Postat av: Hanna

Haha. De har du inte berättat, de låter som ett roligt missförstånd som jag vill skratta åt. :) puss

2010-05-28 @ 17:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0