Sådan dag med shopping och klippning samt skoputsning :D

Efter en fruktansvärd dag på jobbet så tog jag min bil och åkte ner på stan för att hitta en klänning till Bröllopet som är nästa helg..
Jag va redan på dåligt humör innan jag åkte ner på stan. Och inte blev de bättre för att jag inte hade en aning om vad jag skulle ha på mig. En klänning, de va de jag visste.

Jag började med o gå in på Vero Moda. Där hittade jag en supersöt klänning. För 179 kr. Men ja tänkte att jag kunde hitta nåt annat. Efter Veromoda gick jag in på Din Sko för att träffa Tuulikki. Där fick jag skoputs... Hon kollade på mina skor och garvade när hon såg att de vita på conversen va typ gröna..
Så hon gav mej ett hett tips!
Inpregnering! Spraya på och låt de verka en stund o sen ta papper och torka bort det!

hahaha skillnad??!

Där inne träffa ja även Gusten, vi surrade lite och sen drog vi åt olika håll.
Jag fortsatte och muttra runt och blev surare och argare...

Efter att gått in på alla affärer gick jag in på Lindex... Prövade en jätte söt klänning, men den passade såklart inte.. Jag har på tok för långa ben för kortare klänningar.. Dom blir ännu kortare... Nån som vill donera mina ben?
Inne på Lindex träffade jag Sofie. Det var en glad överraskning. Vi gick runt och hon hjälpe mej..

Sen gick jag och klippte mej.

Korthårig :D Eller kortare.. =) Känns sååå skönt!
 Söta Sofie satt och väntade.
Efter klipperiet gick vi till Åhlens och jag köpte en locktång!


Sen gick vi tillbaka till VM och jag köpte klänningen jag hittat först... Så kan de va...

Där köpte jag även asgrymma armband ;)


Sen gick vi upp till Kina och beställde mat till mej och Anders. Och sen körde jag hem Sofie för att sedan bege mej hem.

Hemma käkade vi och sen gick vi runt sjön med Zina... 8 km!!! Den du! Och nu sitter vi här i soffan och slappar...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan donera dina ben, du har varldens vackraste ben! Du och ditt daliga humor, jag vet exakt hur du aggerar da! ;) jag tar det som en valdigt bra egenskaop mitt hjarta :)

Sjalv har jag aldrig fatt en skoputs i hela mitt liv men det verkar ju som en valdigt praktiskt grej ?!?

Och ditt har... Du ar ALLTID sa fin i ditt har.. jag ska klippa mig pa Man, hittade en jatte bra salong har i malbourne idag, kostade dock 75

dollar vilket kanns som ett ran men vill man vara finn far plankan lida pin ... haha ! Puss, du vet att jag alskar dig!!! <3



2010-05-28 @ 22:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0