Hos mamma och pappa

Nu är vi hemma hos mamma och pappa.
Underbart!

Vi har käkat middag. Jag åt så jag sprack. Japp de va precis de ja gjorde... Jag fick grymt ont i min laktosmage... Men de kan inte hjälpas. De va så gott!
Nu stinker jag nog värre än käppalareningsverk... Aaa kanske inte lika mycket... Men jag stinker garanterat likadant som hälften av södertäljes invånare :)
Vitlök...

Sen har jag gjort pannacotta. Men den har vi inte ätit än...

Jag har även hjälpt mamma och lägga ut lite grejer på blocket...

Anders och pappa sitter och tittar på dansbandskampen (?) tror jag.. Anders kanske har somnat.


Idag har jag ÄNTLIGEN målat klart väggarna hemma... Underbart! Nu är det bara fönsterlisterna och dörrkarmarna kvar.. Men de tar jag i veckan...

Imorn ska vi hinna med att ta en fika med syster och systersöner :D

Nu ska jag tvinga på min familj pannacottan som jag gjort :D

Kommentarer
Postat av: Sasha

Den var väldigt god :)



Åhh vad gott med pannacotta! Vad är det för pannacotta du gjort? :)

2010-11-13 @ 23:56:42
URL: http://sashas.se
Postat av: nathalie

det är jag längst till höger och jag piercade inte min igår :) har haft min piercing i 2,5 år, och den ser nog bara ut att sitta långt ut på bilden, för jag kan tycka att den sitter för långt in ibland :) men den andra tjejen, gjorde det i sthlm !

2010-11-14 @ 09:04:41
URL: http://nathalieolsson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0